برسی دوربین دیجیتال زایس مدل ZEISS ZX1

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال زایس مدل ZEISS ZX1

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال زایس مدل ZEISS ZX1

معرفی دوربین Zeiss ZX1

Zeiss ZX1 یک دوربین یکپارچه است که می تواند تصاویر را ضبط، ویرایش و به اشتراک بگذارد. سنسور استفاده شده در این دوربین یک سنسور فول فریم CMOS با رزولوشن 37.4 مگاسایت ما است. یکی از ویژگی های مهم این دوربین این است که به صورت پیش فرض دارای نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom است که امکان ویرایش تصویر را از خود دوربین فراهم می کند. صفحه نمایش لمسی بزرگ دوربین در این مورد کمک زیادی خواهد کرد. در بخش ارتباطات، این دوربین مجهز به وای فای، بلوتوث و پورت USB Type-C است.

سنسور 37.4 مگاسایت مای این دوربین تصاویری واضح، واضح و با کیفیت بالا می گیرد و ZX1 را قادر می سازد تا فیلم هایی با وضوح 4K ضبط کند. همچنین محدوده حساسیت ISO این محصول بین 80 تا 51200 قابل تنظیم است و کار در شرایط نوری مختلف را ممکن می سازد. این دوربین از لنز زایس با فاصله کانونی 35 میلی متر و گشودگی دیافراگم f/2 استفاده می کند که زاویه دید وسیعی را ارائه می دهد که برای عکاسی در موقعیت های مختلف از رپورتاژ گرفته تا منظره و پرتره مناسب است. روی بدنه دوربین کنترل های فیزیکی برای تنظیم پارامترهای مختلف وجود دارد که کار با دستگاه را آسان می کند.

مانند تمام دوربین های حرفه ای بدون آینه، این محصول نیز دارای منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED است. این منظره یاب دارای بزرگنمایی 0.74 برابری و وضوح FullHD می باشد. در کنار این منظره یاب یک نمایشگر 4.3 اینچی Zeiss ZX1 قرار دارد که دارای صفحه لمسی LCD است. ابعاد بزرگ این صفحه نمایش استفاده از دوربین را بسیار آسان و لذت بخش کرده و به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی از اپلیکیشن لایت روم نصب شده بر روی دوربین استفاده کند.

برای اشتراک گذاری تصاویر از دوربین و همچنین اتصال آن به دستگاه های دیگر، زایس ZX1 دارای وای فای و بلوتوث داخلی است و علاوه بر آن یک پورت USB-C نیز بر روی بدنه آن تعبیه شده است. از طریق این پورت می توانید دوربین را مستقیما به هارد اکسترنال متصل کنید. زایس برای ذخیره عکس ها و فیلم های ضبط شده با این دوربین از یک هارد SSD داخلی 512 گیگابایتی روی این دوربین استفاده می کند که خیال شما را بابت ذخیره سریع و ایمن فایل ها راحت می کند. مدیریت فضای ذخیره سازی داخلی این دوربین نیز با استفاده از صفحه نمایش بزرگ به راحتی قابل انجام است.

ثبت نام

سنسور CMOS فول فریم 37.4 مگاسایت مای با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و حساسیت ISO 80-51200

لنز ZEISS Distagon T* 35 mm f/2 با کیفیت تصویر بسیار بالا و زاویه دید وسیع. استفاده از دیافراگم f/2 باعث می شود دوربین در شرایط نوری مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بتوانید در محیط های کم نور با نوردهی صحیح تصاویر واضحی ثبت کنید. این دیافراگم همچنین کنترل زیادی روی عمق میدان به کاربر می دهد

شاتر طرح Leaf این دوربین سرعت همگام سازی فلاش را به 1/1000 ثانیه افزایش داده و قابلیت عکاسی بی صدا نیز برای دوربین موجود است.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی این دوربین از فناوری‌های تشخیص فاز و تشخیص کنتراست استفاده می‌کند که در عکاسی تکی و پیاپی عملکرد خوبی دارند. علاوه بر این، کنترل های فوکوس دستی خوبی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد

دکمه فیزیکی شاتر و دکمه های تنظیم ISO در کنار حلقه کنترل دیافراگم لنز، کنترل مستقیم و دقیق پارامترهای مربوط به عکاسی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

منظره یاب الکترونیکی این دوربین از یک پنل OLED با قطر 0.7 اینچ استفاده می کند که دارای وضوح Full HD و بزرگنمایی 0.74 برابر برای نمایش تصاویر واضح و با کیفیت است.

صفحه نمایش LCD دوربین دارای نوار کناری است که برای جابجایی سریع بین حالت های دوربین استفاده می شود

کفشک بالای دوربین یا انواع پروتکل های فلاش سیگما TTL سازگار هستند

در حال ویرایش

صفحه نمایش بزرگ 4.34 اینچی این دوربین دارای پنل لمسی LCD با وضوح HD است. این صفحه نمایش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تراکم سایت مای آن 338 سایت ما بر اینچ است. این نمایشگر امکان ویرایش تصاویر را از طریق خود دوربین فراهم می کند و پنل لمسی دوربین این کار را بسیار آسان می کند

طراحی منحنی این بدنه دوربین باعث می شود که به راحتی دستگاه را در دست بگیرید و کار کنید و به راحتی می توانید نوار لمسی دوربین که در بالای آن قرار گرفته است را برای تغییر سریع تنظیمات کار کنید.

استفاده از اپلیکیشن پیش فرض Adobe Photoshop Lightroom CC بر روی این دوربین، امکان ویرایش داخلی تصاویر را فراهم کرد. با کمک این برنامه می توانید نوردهی و رنگ تصاویر را از طریق خود دوربین تنظیم کنید و همچنین دوربین را با تنظیمات لایت روم کامپیوتر خود همگام کنید.

برای به اشتراک گذاشتن

برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها، این دوربین مجهز به امکانات مختلف وای فای و بلوتوث است که قابلیت اتصال دوربین به دستگاه های هوشمند را نیز فراهم می کند.

پورت USB-C روی بدنه دوربین به آن اجازه می دهد تا به هارد دیسک های خارجی متصل شود. همچنین می توانید دوربین را به مانیتور متصل کرده و تصویر Live View آن را از طریق مانیتور مشاهده کنید. همچنین می توانید دوربین را از طریق این پورت به منابع برق خارجی متصل کنید

هارد دیسک داخلی دوربین از نوع SSD با ظرفیت 512 گیگابایت می باشد که امکان ذخیره حجم زیادی عکس و فیلم بر روی دوربین را فراهم می کند و از اتصال کارت های حافظه برای شما بی نیاز می شود. قابلیت مرتب سازی فایل ها در حافظه داخلی دوربین نیز در اختیار کاربر قرار دارد

وای فای دوربین امکان آپلود مستقیم فایل ها را از خود دوربین فراهم کرده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال زایس مدل ZEISS ZX1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال زایس مدل ZEISS ZX1"، کلیک کنید.