برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-S10

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-S10

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-S10

معرفی دوربین فوجی فیلم XS10

طراحی فشرده و قابلیت های حرفه ای از مهم ترین ویژگی های Fujifilm X-S10 است. این محصول یک دوربین همه کاره بدون آینه است که می تواند عکس ها و فیلم های باکیفیتی بگیرد. چنین ترکیبی دوربین برتر را به یکی از بهترین انتخاب ها برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل کرده است.

این دوربین دارای سنسور APS-C نوع X-Trans CMOS 4 با رزولوشن 26.1 مگاسایت ما است که امکان فیلم برداری با کیفیت DCI/UHD 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را به آن می دهد. همچنین حساسیت ISO این محصول در بازه 160 تا 12800 قابل تنظیم است. فوجی برای پردازش تصویر از X-Processor 4 در این دوربین استفاده کرده است که سرعت عملکرد بالا را تضمین کرده و سرعت عکاسی پیاپی این را افزایش داده است. دوربین تا 8 فریم در ثانیه با استفاده از شاتر مکانیکی.

طراحی سنسور دوربین از یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی استفاده می کند که از ترکیب 425 نقطه فوکوس تشخیص فاز با سیستم تشخیص کنتراست برای اطمینان از عملکرد سریع و دقیق استفاده می کند. علاوه بر این، یک تثبیت کننده تغییر سنسور 5 محوره داخلی در بدنه دوربین تعبیه شده است که می تواند اثرات لرزش را در تصاویر کاهش دهد.

فوجی فیلم به خاطر طراحی های منحصر به فرد دوربین شهرت دارد و XS10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این طراحی از این دوربین علاوه بر زیبایی، قابلیت کنترل و چسبندگی بالایی نیز دارد. یکی از مهم ترین عناصر در ظاهر این دوربین، استفاده از دکمه ای برای تنظیم سرعت شاتر است که یک ویژگی کاربردی برای کاربرد عمومی تر است. فوجی X-S10 دارای منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و وضوح 2.36 میلیون نقطه است. در پشت دوربین نمایشگر دستگاه قرار دارد که از یک پنل لمسی 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه بهره می برد. این نمایشگر قابلیت چرخش دارد که کادربندی در موقعیت های مختلف را برای کاربر آسان می کند و به ویژه برای تولیدکنندگان محتوا یک ویژگی مفید است. در بخش ارتباطات، فوجی فیلم از وای فای و بلوتوث داخلی در این دوربین استفاده کرده است که علاوه بر انتقال فایل، می توانید از آنها برای اتصال ریموت کنترل به دوربین استفاده کنید.

سنسور 26.1 مگاسایت مای APS-C X-Trans BSI CMOS 4 و پردازشگر تصویر X-Processor 4

حسگر فوجی XS10 دارای رزولوشن 26.1 مگاسایت ما و برش APS-C است. این سنسور X-Trans CMOS 4 دارای طراحی و فناوری های حرفه ای است که کیفیت تصویر، تن رنگ و عملکرد خوب در نور کم را به ارمغان آورده است. به عنوان یک سنسور سری X-Trans، سنسور بالایی با استفاده از چینش سایت مای تصادفی از کیفیت و وضوح تصویر بالایی برخوردار است. همچنین حذف فیلتر پایین گذر باعث بهبود کیفیت این سنسور شد.

در طراحی این سنسور از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده شده است که دارای 425 نقطه فوکوس قابل انتخاب تقریبا در تمام سطح سنسور است. این سیستم فوکوس خودکار در شرایط نوری مختلف تا -6 EV عملکرد سریعتر و دقیق تری دارد. علاوه بر قابلیت های این سنسور، فوجی در دوربین X-S10 از پردازشگر تصویر X-Processor 4 استفاده می کند که دارای پردازنده مرکزی 4 هسته ای بوده و عملکرد سریع و روان دوربین و قابلیت عکاسی مداوم با سرعت 8 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. دومی را به دوربین داد. با استفاده از شاتر مکانیکی می توان به این سرعت دست یافت، در صورت استفاده از شاتر الکترونیکی، سرعت عکاسی پیاپی دوربین به 20 فریم بر ثانیه و در صورت استفاده از شاتر الکترونیکی و کراپ 1.25 برابری، به 30 فریم در ثانیه می رسد.

تثبیت کننده تصویر داخلی

فوجی در دوربین XS10 از یک تثبیت کننده تعویض سنسور 5 محوره داخلی استفاده می کند که می تواند اثرات لرزش را تا 5 استاپ خنثی کند. این لرزشگیر می تواند با اکثر لنزهای سری X فوجی تعامل داشته باشد و حتی در صورت استفاده از لنزهای بدون لرزشگیر می توانید از ویژگی های آن بهره مند شوید. به این ترتیب می توانید از سرعت شاتر پایین تری در شرایط نوری ضعیف استفاده کنید. علاوه بر این، تثبیت کننده دیجیتال 4 محوره در هنگام فیلمبرداری در اختیار کاربر قرار می گیرد که می تواند کیفیت ویدیوی شما را به خصوص در هنگام فیلمبرداری دستی به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

فیلمبرداری DCI و UHD 4K

Fujifilm X-S10 علاوه بر قابلیت عکاسی حرفه ای، قابلیت فیلم برداری بسیار خوبی از جمله فیلمبرداری DCI/UHD 4K دارد. سرعت فیلمبرداری دوربین در بالاترین رزولوشن 30 فریم بر ثانیه است و در صورت استفاده از وضوح Full HD می توانید با سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. بنابراین شما قادر خواهید بود با استفاده از این دوربین فیلم های اسلوموشن بسازید. پردازنده قدرتمند این دوربین باعث شده است که سرعت خواندن سایت ما های سنسور بالا باشد و در نتیجه هنگام عکاسی از سوژه های متحرک، پدیده شاتر نورد تاثیرات کمتری بر روی ویدئوهای شما خواهد داشت. همچنین یک پورت micro-HDMI بر روی بدنه دوربین تعبیه شده است که می توانید از آن برای خروجی از دوربین در 10 بیت 4:2:2 و استفاده از دستگاه های ضبط خارجی استفاده کنید. برای ضبط صدا با کیفیت بالا، سازنده درگاه ورودی میکروفون 3.5 میلی متری را روی بدنه دوربین قرار داده است.

طراحی بدنه

منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و وضوح 2.36 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.62 برابر که تصویری واضح و با کیفیت را به کاربر نمایش می دهد.

صفحه نمایش LCD 3 اینچی با پنل لمسی و وضوح 1.04 میلیون نقطه. این نمایشگر قابلیت چرخش در تمام جهات را دارد و امکان استفاده از آن را در زوایای مختلف فراهم می کند. چنین طراحی یک ویژگی مهم برای تولیدکنندگان محتوا و ولاگرها است، به خصوص که می توانید صفحه دوربین را تا انتها به سمت جلوی دوربین بچرخانید.

این دوربین با وجود طراحی جمع و جور، چسبندگی بسیار خوبی دارد و در استفاده طولانی مدت برای کاربر بسیار راحت و ارگونومیک خواهد بود.

او در بالای دوربین، کنترل های فیزیکی دوربین را قرار داد که شامل کلیدی برای تنظیم حالت نوردهی و همچنین 2 کلید چرخشی دیگر برای کنترل تنظیمات مربوط به نوردهی دوربین است.

در پشت دوربین و در کنار نمایشگر یک جوی استیک وجود دارد که می توانید از آن برای حرکت بین نقاط فوکوس و صفحات منوی دوربین استفاده کنید.

دوربین فوجی XS10 دارای اتصال بلوتوث و وای فای داخلی است که امکان اشتراک گذاری بی سیم تصویر بین دوربین و تلفن همراه را فراهم می کند و همچنین می توانید از آنها برای کنترل دوربین به صورت بی سیم استفاده کنید.

برای ذخیره تصاویر و فیلم ها، درگاه کارت حافظه SD روی این دوربین تعبیه شده است که از کارت های حافظه UHS-I پشتیبانی می کند.

باتری این دوربین NP-W126S است که با هر بار شارژ کامل عمر تخمینی 325 عکس دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-S10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-S10"، کلیک کنید.