برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z7 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z7 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z7 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm

دوربین بدون آینه نیکون Z7 II تمام ویژگی های مثبت نسل قبل را حفظ کرده و این بار با آپشن های بیشتری پا به میدان گذاشته است. این دوربین از سنسور BSI CMOS فول فریم 45.7 مگاسایت مای با فرمت FX و پردازشگر تصویر دوگانه EXPEED 6 برای رفع نیازهای عکاسان آگاه به جزئیات استفاده می کند.

در طراحی سنسور این دوربین فیلتر پایین گذر برای ثبت جزئیات بیشتر حذف شده است و حساسیت آن به حداقل ISO 64 می رسد همچنین پردازنده جدید قابلیت عکاسی مداوم تا 10 فریم بر ثانیه را دارد که مناسب است. برای شلیک به اجسام متحرک ضبط ویدیوی UHD 4K 60p در حالت 10 بیتی با استفاده از N-Log یا HLG (HDR) نیز امکان پذیر است. این سنسور از 493 نقطه تشخیص فاز برای فوکوس خودکار استفاده می کند و فوکوس در نور کم را تا 4.5- EV امکان پذیر می کند. علاوه بر این، تثبیت کننده 5 محور داخلی، بدون توجه به لنز متصل شده، لرزش دوربین را کاهش می دهد.

از نظر ظاهری، نیکون Z7 II دارای زبان طراحی مشابه قبلی است. اگرچه این نسخه دارای دو اسلات کارت حافظه است، یکی برای کارت های CFexpress نوع B و دیگری برای کارت های حافظه SD UHS-II، بنابراین انتخاب های ذخیره سازی انعطاف پذیرتر هستند. برای افزایش قابلیت های این دوربین به آپدیت نرم افزاری به نسخه 1.10 نیاز است. در نتیجه، عکاسی UHD 4K با سرعت 60 یا 50 فریم بر ثانیه امکان پذیر می شود. خروجی خام Black Magic Design به یک ضبط کننده خارجی نیز با این آپدیت امکان پذیر است. بهبود عملکرد تشخیص چشم نیز از دیگر مزایای این آپدیت است.

نسل دوم Z

نیکون با بهبود ویژگی‌های نسل اول، این بار سرعت بالاتر، پردازش قوی‌تر و عملکرد بالاتر را با همان کیفیت همیشه ارائه کرد.

پردازنده‌های تصویر دوگانه EXPEED 6 عملکرد بافر را افزایش می‌دهند تا عکس‌برداری مداوم با سرعت 10 فریم در ثانیه را امکان‌پذیر کند و زمان خاموش شدن منظره یاب الکترونیکی بین عکس‌ها را کاهش دهد.

فوکوس خودکار جدید اکنون دارای تشخیص چهره و چشم انسان و حیوان است که در هر دو حالت عکس و فیلم فعال است.

نوردهی مداوم تا 900 ثانیه (یا 15 دقیقه) اکنون امکان پذیر است و می توان از این عملکرد بدون نیاز به کنترل از راه دور استفاده کرد.

برای انتخاب بین حالت های ذخیره سازی، این مدل دارای دو اسلات کارت حافظه است. اولی برای کارت حافظه SD با استاندارد UHS-II و دیگری CFexpress نوع B است.

پورت USB Type-C امکان شارژ باتری را در داخل دوربین فراهم می کند تا عکاسی و فیلم برداری بدون وقفه امکان پذیر باشد.

پشتیبانی از حالت ضبط HDR (HLG) با ضبط کننده خارجی. N-Log نیز برای کنترل بهتر و تصحیح رنگ بهتر امکان پذیر است.

با به روز رسانی، پشتیبانی از ProRes RAW را می توان به این دوربین اضافه کرد تا امکان ضبط با ضبط کننده خارجی Atomos فراهم شود.

اتصال بی سیم SnapBridge را می توان برای به روز رسانی نرم افزار استفاده کرد.

سازگار با بسته باتری MB-N11 برای افزایش عمر باتری و گرفتن بهتر دوربین.

سنسور BSI CMOS با فرمت FX 45.7 مگاسایت مای و پردازنده دوگانه EXPEED 6

دوربین بدون آینه نیکون Z7 II مجهز به سنسور فول فریم 45.7 مگاسایت مای است که عکسبرداری با وضوح بالا در شرایط نور کم را امکان پذیر می کند. این سنسور سرعت بالایی در تبدیل اطلاعات نوری به سیگنال دیجیتال دارد. مناسب برای عکاسی پیاپی یا حرکت آهسته. حساسیت این سنسور تا ISO 25600 قابل افزایش است و حداقل مقدار قابل تنظیم ISO 64 می باشد.در طراحی این سنسور فیلتر Low-Cut برای دستیابی به وضوح و وضوح بیشتر حذف شده است. یک پردازشگر تصویر دوگانه EXPEED 6 سرعت بسیار بالایی در عملکرد دوربین ارائه می دهد، بنابراین عکاسی پیاپی تا 10 فریم در ثانیه تا 50 عکس متوالی امکان پذیر است.

فیلمبرداری UHD 4K

به لطف یک سنسور و پردازنده قدرتمند و جدید، دوربین بدون آینه نیکون Z7 II اکنون فراتر از عکاسی است و قادر است UHD 4K تا 60 فریم در ثانیه یا HD 1080p با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه ضبط کند. این نرخ فریم برای ثبت تصاویر تایم لپس بسیار مناسب است. فایل های ویدئویی را می توان بر روی کارت حافظه ذخیره کرد یا به صورت خام و مستقیم از طریق خروجی HDMI خروجی گرفت.

سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 493 نقطه ای

سنسور این دوربین از آرایه فوکوس خودکار تشخیص فاز 493 نقطه ای استفاده می کند که 90 درصد قاب تصویر را به صورت افقی و عمودی پوشش می دهد. این ویژگی فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تری را در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری فراهم می‌کند و ردیابی سوژه تقریباً تا لبه‌های تصویر با دقت ادامه می‌یابد. فوکوس خودکار دوگانه در حین ضبط ویدیو نیز فعال است که به طور خودکار بین تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای بهینه سازی فرآیند جابجا می شود. علاوه بر این، تمام لنزهای NIKKOR Z در حین فوکوس خودکار عملکرد بی صدا دارند.

کاهش لرزش تصویر و ویدئو

دوربین بدون آینه نیکون Z7 II از یک تثبیت کننده سنسور تعویض 5 محوره استفاده می کند که می تواند لرزش دوربین را تا 5 استاپ خنثی کند. این سیستم با تمام لنزهای Z-Type یا F-mount کار می کند، اما در مورد دوم فقط 3 محور تثبیت فعال است.

طراحی بدنه

این دوربین با صفحه نمایش LCD لمسی 2.1 میلیون نقطه ای با قطر 3.2 اینچ طراحی شده است که تصاویر واضح و واضحی را به نمایش می گذارد. قابلیت چرخش آن نیز امکان عکاسی از زوایای مختلف را فراهم می کند.

منظره یاب الکترونیکی 3.6 میلیون نقطه در دوربین بدون آینه نیکون Z7 II OLED است و بزرگنمایی 0.8 برابری را ارائه می دهد. روی چشمی این منظره یاب از پوشش فلورین استفاده شده است که تمیز کردن آن را آسان می کند.

صفحه نمایش بالای Z7 II یک OLED از نوع ماتریسی است که مصرف انرژی پایینی دارد و اطلاعات اولیه دوربین را نمایش می دهد.

این محصول از هر دو کارت حافظه SD UHS-II و CFexpress Type B/XQD پشتیبانی می کند و امکان طبقه بندی آنها برای ذخیره فرمت های مختلف به طور همزمان و یا استفاده از یکی از آنها به عنوان حافظه پشتیبان وجود دارد.

شاسی منیزیمی این دوربین در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم بوده و امکان استفاده در شرایط بد آب و هوایی را می دهد.

دستگیره دوربین بدون آینه نیکون Z7 II دارای طراحی ارگونومیک است و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. جنس این دسته دستی ضد لغزش بوده و دوربین مجهز به جوی استیک برای انتخاب نقطه فوکوس می باشد.

اتصال SnapBridge انتقال سریع فایل را با وضوح کمتر و به صورت بی سیم امکان پذیر می کند. اتصالات بی سیم این دوربین شامل بلوتوث و وای فای است که امکان کنترل از راه دور دوربین را با استفاده از تلفن همراه و اپلیکیشن اختصاصی فراهم می کند.

لنز NIKKOR Z 24-70mm f/4 S

Nikon NIKKOR Z 24-70mm f/4 S یک لنز زوم استاندارد است که میدان دید را از عریض تا پرتره به خوبی پوشش می دهد. حداکثر دیافراگم این لنز در تمام محدوده زوم f/4 است. طراحی لنز این لنز شامل یک لنز غیر کروی و یک لنز غیر کروی خاص با پراکندگی نور بسیار کم است که هر دو به کاهش طیف وسیعی از خطاها و اعوجاج ها کمک می کنند تا در نهایت تصاویر واضح با دقت رنگ بالا تولید شود. همچنین از یک پوشش نانو کریستالی برای کنترل پدیده های شعله ور و شبح در شرایط روشن بر روی لنزهای این لنز استفاده شده است. عملکرد موتور پله ای فوکوس خودکار نیز کاملا روان و بی صدا می باشد که برای کاربردهای عکاسی و فیلمبرداری گزینه مناسبی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z7 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z7 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm"، کلیک کنید.