برسی دوربین کامپکت کانن PowerShot G7X Mark III

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت کانن PowerShot G7X Mark III

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت کانن PowerShot G7X Mark III

Canon Powershot G7X III

Canon G7 X Mark III یک دوربین کامپکت از سری دوربین های محبوب PowerShot است. این محصول دارای طراحی جمع و جور و در عین حال ویژگی های بسیار خوبی است که آن را به یکی از بهترین دوربین های کامپکت موجود در بازار تبدیل کرده است. سنسور استفاده شده در این دوربین دارای سنسور CMOS 1 اینچی است که وضوح 20.1 مگاسایت ما را در اختیار کاربر قرار می دهد. در کنار این سنسور از پردازشگر تصویر DIGIC 8 استفاده شده است که عملکرد این دوربین را سریع و روان می کند.

Canon PowerShot G7X III قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 20 فریم در ثانیه و همچنین فیلمبرداری 4K30p است. لنز این دوربین دارای زوم اپتیکال 4.2 برابر و فاصله کانونی معادل آن 100-24 میلی متر است. همچنین دیافراگم این لنز دارای حداکثر دیافراگم f/1.8-2.8 است که آن را حتی در شرایط کم نور نیز بسیار خوب می کند. این لنز دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشد تا تصاویر شما با بالاترین دقت و کیفیت ثبت شود. به این ترتیب، حتی در هنگام عکاسی دستی، خروجی دوربین وضوح بالایی خواهد داشت. در پشت دوربین یک صفحه نمایش 3 اینچی قرار دارد که دارای پنل لمسی و قابلیت چرخش است. این صفحه نمایش دارای قابلیت چرخش است تا بتوانید به راحتی از آن برای عکاسی سلفی و فیلم برداری استفاده کنید. این امر به ویژه برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا بسیار مهم است.

سنسور 20.2 مگاسایت مای 1 اینچی CMOD و پردازنده DIGIC 8

سنسور Canon G7X III دارای ناچ 1 اینچی و وضوح 20.2 مگاسایت ما است. این سنسور از نوع CMOS بوده و عملکرد بسیار خوب و نویز کمی دارد. در کنار این سنسور تصویر از یک پردازنده تصویر DIGIC 8 استفاده شده است استفاده از این پردازنده قدرتمند باعث شده تا دوربین برتر بتواند به صورت پیوسته با سرعت 20 فریم بر ثانیه، فوکوس سریع و تصویربرداری با وضوح 4K عکاسی کند. همچنین در حالت Full HD می توان سرعت فیلمبرداری این دوربین را تا 120 فریم بر ثانیه افزایش داد که به کاربر امکان فیلمبرداری در حالت اسلوموشن را می دهد. برای ضبط صدا، این دوربین دارای میکروفون استریو است، اما می توانید میکروفون های خارجی را از طریق درگاه روی بدنه دستگاه به آن متصل کرده و صدا را با کیفیت بسیار بالاتری ضبط کنید. همچنین یک پورت HDMI برای خروجی دوربین روی بدنه خود دارد.

لنز زوم 4.2 برابری

لنز همه کاره این دوربین فاصله کانونی 24-100 میلی متر و زوم اپتیکال 4.2 برابر را در اختیار شما قرار می دهد. دیافراگم این لنز در اکثر موارد برابر با f/1.8-2.8 است که عملکرد بسیار خوبی در شرایط نور کم به آن می دهد. همچنین یک تثبیت کننده نوری در داخل این لنز وجود دارد که وضوح تصاویر را در شرایط کم نور افزایش می دهد و همچنین اثرات لرزش را از روی تصاویر حذف می کند.

طراحی بدنه و ارتباط بی سیم

در پشت دوربین یک صفحه نمایش 3 اینچی دستگاه قرار دارد که دارای پنل لمسی و وضوح 1.04 میلیون نقطه است. این نمایشگر کیفیت و وضوح خوبی دارد و همچنین قابلیت استفاده از فوکوس لمسی را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین قابلیت چرخش 180 درجه به سمت بالا را دارد که به شما امکان استفاده از دوربین سلفی را می دهد.

دکمه های کنترل روی بدنه دوربین کار با آن را آسان می کند.

باتری دوربین را می توان در حالی که در بدنه دوربین قرار دارد شارژ کرد. این عملکرد امکان استفاده از پاوربانک برای شارژ باتری دوربین را فراهم می کند.

بلوتوث و وای فای داخلی از جمله قابلیت های ارتباطی این دوربین است. با استفاده از این ویژگی ها می توانید به راحتی اطلاعات و تصاویر خود را از دوربین به دستگاه های دیگر انتقال دهید. امکان استفاده از اپلیکیشن Canon Camera Connect نیز با این دوربین وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت کانن PowerShot G7X Mark III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت کانن PowerShot G7X Mark III"، کلیک کنید.