برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z 50 همراه با لنز ۵۰-۱۶ میلیمتر و مبدل

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z 50 همراه با لنز ۵۰-۱۶ میلیمتر و مبدل

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z 50 همراه با لنز ۵۰-۱۶ میلیمتر و مبدل

دوربین مورفی نیکون Z50

نیکون Z50 یک دوربین بدون آینه با قابلیت طراحی جمع و جور و یک سنسور قطع APS-C است که هم از نظر عکاسی و هم فیلمبرداری حرف های زیادی برای گفتن دارد. سنسور نیکون Z50 دارای رزولوشن 20.9 مگاسایت ما و از نوع CMOS است. در کنار این سنسور از پردازنده EXPEED 6 برای اجرای هر چه سریعتر دستورات مدرن استفاده می شود. به این ترتیب دوربین قادر است با حداکثر سرعت 11 فریم بر ثانیه عکس بگیرد.

سیستم فوکوس نیکون Z50

سیستم فوکوس خودکار نیکون Z 50 از نوع هیبریدی بوده و دارای 209 نقطه فوکوس می باشد. این سیستم فوکوس عملکرد بسیار خوبی دارد و قابلیت تشخیص چشم سوژه را نیز دارد. دروبینی در نور کم نیز به لتف بازه ISO sensitivity 100 تا 51200 آن کاه کوب است. İn mizan sensibiltiy qaabıdın takında tak 204800 ra niz vəre daşt.

فیلم نیکون Z50

برای فیلم برداری، نیکون Z50 می تواند با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. این سرعت در هنگام فیلمبرداری FullHD تا 120 فریم بر ثانیه نیز قابل افزایش است که قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. Z50 علاوه بر ضبط ویدیوهای موجود بر روی کارت های حافظه، قابلیت اتصال به ضبط کننده های خارجی را نیز دارد که از طریق خروجی HDMI قابل ضبط است.

بدنه نیکون Z50

طراحی بدنه دوربین فشرده و ارگونومیک طراحی شده است. بدین ترتیب از فیلمی که در آن تورتومدت وجود دارد. در پشت دوربین یک صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی وجود دارد که قابلیت چرخش 180 درجه را دارد. بادین کادرباندی در بسیاری از کرمت بری کاربر رحط‌تر بود. مانند سایر دوربین های بدون دوربین دیجیتال، Z50 نیز دارای تجهیزات الکترونیکی است. این نمایشگر دارای پنل OLED با وضوح 2.36 میلیون نقطه است که از وضوح و کیفیت بالایی برخوردار است. ساختار اصلی دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است.

از دیگر امکانات این دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وای فای و بلوتوث داخلی
  • افکت های ویژه برای حالت عکاسی
  • قابلیت ضبط تایم‌لپس
  • هدت نوردهی کندی بری سنتیاک کند اختر در یک فریم
  • امکان ویرایش عکس های داخل دوربین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z 50 همراه با لنز ۵۰-۱۶ میلیمتر و مبدل" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z 50 همراه با لنز ۵۰-۱۶ میلیمتر و مبدل"، کلیک کنید.