برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II

دوربین Canon EOS M6 Mark II ترکیبی از تصاویر و ویدیوهای با وضوح بالا و ویژگی های فراوانی را ارائه می دهد. سنسور 32.5 مگاسایت مای APS-C CMOS وضوح، وضوح و محدوده دینامیکی را در هر تصویر به همراه حساسیت ISO 25600 بسیار بالا و نویز کم تضمین می کند. به لطف استفاده از فرآیند پردازش تصویر پیشرفته، این سنسور می تواند ویدیوهایی با کیفیت خروجی UHD 4K30p و Full HD 120p ضبط کند. حالت عکاسی پیوسته نیز با فوکوس خودکار و نورسنجی برای هر شات تا 14 فریم در ثانیه امکان پذیر است. فناوری Dual Pixel CMOS AF با استفاده از 5481 نقطه قابل انتخاب، فرآیند فوکوس را سریع، دقیق و بی دردسر می کند. سیستم Eye AF Servo نیز بر روی چشمان سوژه فوکوس می کند و در هنگام ضبط تصاویر پرتره، فوکوس مناسب را امکان پذیر می کند. برای تکمیل این مجموعه، Canon EOS M6 Mark II از یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با 1.04 میلیون نقطه استفاده می کند که می تواند 180 درجه حتی برای گرفتن عکس های سلفی بچرخد. از فناوری های وای فای و بلوتوث این محصول می توان برای کنترل دوربین از راه دور یا انتقال فایل ها و تصاویر ذخیره شده روی آن بدون استفاده از کابل استفاده کرد. سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS این سیستم از دو دیود ساطع نور مجزا در هر سایت ما برای ایجاد یک شبکه متراکم تشخیص فاز در سطح سنسور استفاده می کند تا نقطه فوکوس مورد نظر را با سرعت و دقت بیشتری انتخاب کند. هنگام عکاسی، ردیابی سوژه با دوربین Canon EOS M6 Mark II به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود. در طول فیلمبرداری، حالت Movie Servo فوکوس صاف و طبیعی را روی سوژه ها و هنگام تغییر سوژه تضمین می کند. البته سرعت فوکوس خودکار، حساسیت ردیابی سوژه و اولویت فوکوس صورت نیز قابل تنظیم هستند. به لطف استفاده از صفحه نمایش لمسی، فوکوس لمسی با لمس نقطه فوکوس مورد نظر امکان پذیر است. توابع دیگر

  • سازگار با منظره یاب الکترونیکی پایه کفش داغ EVF-DC2
  • باتری LP-E17 در دوربین Canon EOS M6 Mark II توانایی تامین انرژی 305 عکس در حالت عادی و 410 عکس در حالت Eco را دارد.

  • حالت Raw Burst به طور مداوم تا 30 فریم در ثانیه عکاسی می کند تا حتی سریع ترین سوژه ها را ثبت کند.
  • فوکوس خودکار لمسی و اسلاید هنگام استفاده از منظره یاب الکترونیکی EVF-DC2 کنترل فوکوس را با استفاده از صفحه لمسی هنگام استفاده از منظره یاب امکان پذیر می کند.
  • شاتر الکترونیکی قابلیت عکسبرداری با سرعت 1/16000 ثانیه را دارد.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II"، کلیک کنید.