برسی دوربین کامپکت کانن مدل PowerShot SX70 HS

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت کانن مدل PowerShot SX70 HS

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت کانن مدل PowerShot SX70 HS

یک دوربین جدید دیگر از Canon و از نسل سوپر زوم. این دوربین دارای سنسور CMOS بسیار حساس با رزولوشن 20.3 میلیون سایت ما است و به پردازنده DIGIC 8 مجهز شده است. فاصله کانونی تحت پوشش این لنز 21 تا 1365 میلی متر در معادل فول فریم است. قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و درگاه پذیرش میکروفون خارجی را نیز باید به لیست امکانات این دوربین اضافه کرد. به علاوه در حالت FullHD این دوربین می تواند با سرعت 60 و 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. حداقل و حداکثر سرعت شاتر دوربین SX70 به ترتیب 15 و 1/2000 ثانیه است و در حالت عکاسی پیاپی می تواند 10 فریم بر ثانیه ضبط کند.

صفحه نمایش این دوربین 3 اینچی بوده و قابلیت چرخش در تمامی جهات را دارد. وضوح این صفحه نمایش 922000 نقطه در اینچ است. این دوربین مجهز به منظره یاب الکترونیکی با وضوح 2.36 میلیون نقطه است. سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع و هوشمند، سیستم لرزشگیر هوشمند لنز، سیستم کمک زوم، فناوری وای فای داخلی و بلوتوث از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دوربین جدید است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت کانن مدل PowerShot SX70 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت کانن مدل PowerShot SX70 HS"، کلیک کنید.