برسی دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix B600

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix B600

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix B600

دوربین نیکون COOLPIX B600 یک دوربین کامپکت با قابلیت زوم عالی است. سنسور قرار داده شده روی این دوربین 1.2.3 اینچ و از نوع BSI CMOS است که وضوح 16 مگاسایت مای دارد. وظیفه پردازش تصاویر به دست آمده نیز بر عهده یک پردازنده EXPEED است که می تواند به خوبی از پس کارهای لازم برآید. حساسیت ISO این دوربین از 125 به 6400 قابل تغییر است و می توانید در عکاسی پیاپی تا 7 فریم بر ثانیه تصاویر را ضبط کنید.

لنز Nikkor ED 60x vario

لنز نصب شده بر روی این دوربین دارای فاصله کانونی 24-1440 میلی متر است که به شما زوم 60 برابری می دهد. بزرگنمایی که با بسیاری از لنزهای مدرن و گران قیمت در دسترس نیست. المان های ED به کار رفته در لنز این دوربین انحراف رنگی را تا حد زیادی کاهش می دهند تا تصویر نهایی با وضوح بیشتری ثبت شود.

فیلمبرداری FullHD

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین نیکون COOLPIX B600 فیلم برداری FullHD است. در این کیفیت، دوربین می تواند با کیفیت 30p و 60i فیلمبرداری کند. تثبیت کننده دوربین در حالت فیلمبرداری به خوبی کار می کند و لرزش ناشی از لرزش دست و دوربین را به حداقل می رساند.

طراحی بدنه و ویژگی ها

در این دوربین حالت های پیش فرض مناسبی برای عکاسی در شرایط مختلف وجود دارد که به افرادی که با تنظیمات حرفه ای دوربین آشنایی ندارند کمک می کند و آنها را قادر می سازد تا تصاویر فوق العاده ای ثبت کنند. از جمله این حالت ها می توان به تنظیمات پیشرفته برای عکاسی پرتره، عکاسی از پرندگان، ستاره ها در هوای برفی و منظره اشاره کرد.

علاوه بر این، سیستم Wi-Fi داخلی B600 انتقال تصاویر از دوربین را بسیار آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix B600" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت نیکون مدل Coolpix B600"، کلیک کنید.