برسی دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-FZ2500

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-FZ2500

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-FZ2500

FZ2500 با عکاسی پیاپی تا 50 فریم در ثانیه، سنسور با وضوح بالا و فیلمبرداری 4K یک دوربین کامپکت ایده آل برای عکاسی و فیلمبرداری است. این دوربین دیجیتال محصول پاناسونیک است و با کمک سنسور 20.1 مگاسایت مای MOS با حساسیت بالا، تصاویر را با کیفیت و وضوح مناسب ثبت می کند. علاوه بر این پاناسونیک عملکرد این دوربین را در شرایط نوری مختلف بهبود بخشیده است و در نتیجه امکان ثبت تصاویر با نویز کم و وضوح بالا در محیط های کم نور با حداکثر ISO 12800 وجود دارد.با ترکیب این موارد حسگر و پردازنده قدرتمند، تصاویر را می توان به طور مداوم با سرعت استثنایی بیش از 50 فریم در ثانیه ضبط کرد، علاوه بر این، هنگام ضبط ویدیو، تصاویر را می توان با وضوح بالا DCI 4K و با نرخ فریم 24p ضبط کرد.

لنز لایکا

از نکات قابل توجه این دوربین استفاده از لنز زوم اپتیکال 20 برابری ساخت لایکا است و فاصله کانونی معادل دوربین های 35 میلی متری آن 24 تا 480 میلی متر است و امکان ثبت تصاویر در زوایای مختلف دید از واید تا تله فوتو حداقل دیافراگم این لنز بسته به فاصله کانونی لنز از F2.8 تا F4.5 متغیر است و به لطف 5 عنصر غیر کروی، یک عنصر UHR و 4 عنصر ED که لایکا در طراحی این لنز استفاده کرده است، خطاهای نوری وجود دارد. می توان آن را به حداقل رساند استفاده از 9 دیافراگم با لبه های گرد نیز به ایجاد یک بوکه کمک زیادی می کند.

با توجه به اینکه هنگام فیلمبرداری و یا عکس گرفتن با لنز تله، کوچکترین تکان دوربین می تواند تأثیر زیادی بر فیلم نهایی داشته باشد، FZ2500 از یک تثبیت کننده هیبریدی 5 محوره استفاده می کند که به صورت دیجیتال و اپتیکال در 5 محور مختلف بر روی افکت ها تأثیر می گذارد. لرزش و تکان دادن دست یا دوربین خود را تا حد امکان پایین نگه دارید هنگام عکسبرداری.

بدنه دوربین FZ2500 بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده است به گونه ای که به راحتی در دست گرفته می شود و در هنگام کار با دوربین کوچکترین احساس خستگی ایجاد نمی کند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به صفحه نمایش آن با وضوح 1.04 میلیون نقطه اشاره کرد. این صفحه نمایش 3 اینچی تصویر را با دقت رنگ بالایی نمایش می دهد و با آن می توانید به طور دقیق به ترکیب بندی دلخواه در تصویر دست یابید. علاوه بر این صفحه نمایش، FZ2500 به منظره یاب الکترونیکی 0.39 اینچی نیز مجهز است که وضوح 2.359 میلیون نقطه دارد و می توان از آن برای کادربندی با دقت بالا استفاده کرد. وای فای داخلی نیز برای انتقال تصویر بی سیم و همچنین کنترل دوربین از طریق گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

این دوربین به اصطلاح Point and Shoot همچنین آزادی عملی در کنترل نوردهی به کاربر می دهد. علاوه بر قابلیت تنظیم خودکار نوردهی، می توانید تصویر را با تنظیماتی که می خواهید ذخیره کنید. قابلیت کنترل حساسیت ISO دوربین از 125 تا 12800 و همچنین سرعت شاتر تا 1/4000 ثانیه، نورسنجی با دقت 1/3 EV، فیلمبرداری 4K، عکاسی پیاپی تا 50 فریم در ثانیه، FZ2500 را تبدیل کرد. تبدیل به یک دوربین کامپکت حرفه ای با قابلیت های بالا.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-FZ2500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-FZ2500"، کلیک کنید.