برسی دوربین کامپکت Sony مدل Cyber-shot RX10 IV

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین کامپکت Sony مدل Cyber-shot RX10 IV

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین کامپکت Sony مدل Cyber-shot RX10 IV

نسل چهارم دوربین سوپر زوم سونی، Cyber-Shot DSC-RX10 IV، یک دوربین دیجیتال همه کاره است که سرعت، کیفیت و زوم بالا را ترکیب می کند. از این دوربین می توان در زمینه های مختلف عکاسی و فیلمسازی استفاده کرد.

در ساخت سنسور 20.1 مگاسایت مای این دوربین از فناوری‌های BSI و Stacked استفاده شده است تا تصاویری شفاف با نویز بسیار کم تولید کند و پرتوهای نور با کارایی بیشتری توسط فتودیودها جذب شوند. این سنسور از نوع یک اینچی بوده و حداکثر ISO آن 12800 می باشد و علاوه بر این سنسور از تراشه DRAM مخصوص و تراشه کمکی LSI استفاده شده تا سرعت خواندن و انتقال اطلاعات از سنسور را بسیار افزایش دهد.

به لطف استفاده از این ساختار، دوربین RX10 IV می تواند به طور پیوسته با سرعت 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و ویدیوهای اسلوموشن 1080p را با حداکثر سرعت 960 فریم بر ثانیه ضبط کند. استفاده از این تراشه همراه با شاتر ضد اعوجاج تا حد زیادی باعث کاهش اعوجاج تصویر و اثر شاتر نورد می شود.

سنسور BSI CMOS و پردازنده قدرتمند BIONZ X سرعت فوکوس را برای عکاسی و فیلمبرداری افزایش داده است. با استفاده از سیستم هیبریدی و 315 نقطه فوکوس تشخیص فاز، فوکوس هوشمند RX10 IV می تواند در 0.09 ثانیه روی یک سوژه فوکوس کند که برای عکاسی از سوژه های متحرک ایده آل است.

سیستم فوکوس، سنسور باکیفیت و پردازنده قدرتمند این دوربین با لنز Vario-Sonnar T ساخت شرکت Zeiss تکمیل شده است. این لنز دارای فاصله کانونی معادل 24-600 میلی متر در دوربین های 35 میلی متری و دیافراگم f/2.4-4 است. بنابراین، عملکرد سریع در سراسر محدوده کانونی را در اختیار کاربر قرار می دهد و حتی در شرایط کم نور نیز می توان عکس هایی با نوردهی متعادل گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کامپکت Sony مدل Cyber-shot RX10 IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کامپکت Sony مدل Cyber-shot RX10 IV"، کلیک کنید.