برسی دوربین چاپ سریع Polaroid مدل OneStep2

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین چاپ سریع Polaroid مدل OneStep2

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع Polaroid مدل OneStep2

Polaroid Onestep2 یک دوربین جدید و نسخه دوم از دوربین محبوب Polaroid OneStep است که در سال 1977 طراحی شد. این دوربین با کاربری آسان برای سازگاری با فیلم های i-Type و سری 600 طراحی شده است و یک تصویر مربعی 3.1 x چاپ می کند. 3.1 اینچ.

دوربین OneStep2 طراحی مشابه دوربین های قدیمی و نوستالژیک پولاروید دارد و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می شود. از ویژگی های این دوربین می توان به لنز 106 میلی متری ثابت و فلاش داخلی آن اشاره کرد. لنز فوکوس ثابت 106 میلی متری برای فوکوس بر روی هر موضوعی از 60 سانتی متر تا بی نهایت مناسب است. OneStep2 مجهز به باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعت است که از طریق درگاه میکرو USB قابل شارژ است. با شارژ کامل این باتری می توان تا 60 روز از دوربین استفاده کرد. در کنار آن کابل مخصوص شارژ این دوربین قرار دارد. دوربین OneStep2 یک دوربین سلفی نیز دارد که می توان از آن برای گرفتن سلفی یا عکس های گروهی استفاده کرد. منظره یاب اپتیکال این دوربین که کادر را با خطای کم و پوشش مناسب نمایش می دهد نیز برای کادربندی قابل استفاده است.

مشخصات دوربین OneStep2

سازگار با i-Type و فیلم 600 برای چاپ سریع و چاپ عکس 3.1 x 3.1 اینچ.

لنز ثابت 206 میلی متری با لایه ای از پوشش پلی کربنات پوشانده شده است

فوکوس ثابت از 60 سانتی متر تا بی نهایت

فلاش داخلی، مناسب برای قرار گرفتن در معرض نور کم

مجهز به تایمر برای گرفتن سلفی و عکس های دسته جمعی

باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعت و شارژ از طریق پورت USB

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع Polaroid مدل OneStep2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع Polaroid مدل OneStep2"، کلیک کنید.