برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant طرح Reykjavik به همراه کیت لنز

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant طرح Reykjavik به همراه کیت لنز

دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant طرح Reykjavik به همراه کیت لنز

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant طرح Reykjavik به همراه کیت لنز

اندازه جمع و جور دوربین Lomo Instant به شما این امکان را می دهد که آن را هر کجا با خود ببرید. دوربین دارای سه حالت تصویربرداری از پیش تعریف شده است: یک حالت عکسبرداری با فلاش و دو حالت دستی. می توانید عملکرد فلاش را به صورت دستی یا خودکار کنترل کنید. در حالت خودکار نوردهی توسط سنسور نور دوربین اندازه گیری می شود و خروجی فلاش به طور خودکار تعیین می شود. دیافراگم استفاده شده در این حالت f/8 است. همچنین می توانید از فلاش به صورت دستی در دو حالت N برای عکاسی در روز و حالت B برای عکاسی تایم لپس استفاده کنید.

با دوربین فوری می توانید عکس های تایم لپس بگیرید اما بدون محدودیت زمانی. تا زمانی که دکمه شاتر را نگه دارید تصاویر ضبط می شوند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به عکاسی Double Exposure و استفاده از فیلترهای تغییر رنگ فلاش برای تغییر تن رنگ تصویر اشاره کرد.

این دوربین بازترین دیافراگم (f/8.0) را در بین دوربین های چاپ فوری دارد. با این مقدار دیافراگم می توانید تصاویر روشن تری ثبت کنید. مقدار دیافراگم قابل تنظیم است می توانید آن را به f/22 تغییر دهید تا تمام جزئیات تصویر در فوکوس باشد. به طور کلی f/8 f/11 f/16 f/22 f/32 برای دیافراگم این دوربین در دسترس هستند.

این دوربین دارای منظره یاب نوری سنسور نورسنج و درگاه نصب سه پایه است. تصاویر چاپ شده با این دوربین در اندازه کارت ویزیت هستند و به راحتی می توان آنها را در هر مکانی گرفت. این دوربین با فیلم Fujifilm Instax Mini سازگار است و فیلم به صورت خودکار چاپ می شود. به همراه این دوربین یک درپوش لنز و سه لنز پرتره نمای نزدیک و چشم ماهی نیز وجود دارد. به لطف این سه لنز اضافی می توان عکس هایی با زوایای دید متفاوت و مناسب برای سوژه مورد عکاسی ایجاد کرد. علاوه بر این به لطف آینه ای که در جلوی دوربین طراحی شده است می توانید قبل از گرفتن عکس سلفی های خود را قاب کنید و چهره خود را ببینید.

لازم به ذکر است که کاغذ عکس و باتری قلمی این دوربین باید جداگانه تهیه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant طرح Reykjavik به همراه کیت لنز" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant طرح Reykjavik به همراه کیت لنز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه