برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Automat طرح Playa jardin

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Automat طرح Playa jardin

دوربین چاپ سریع Lomo مدل Automat طرح Playa jardin

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع Lomo مدل Automat طرح Playa jardin

اگر یک عکاس آماتور هستید و تنظیمات دستی دوربین را سخت و کسل کننده می دانید بهترین انتخاب برای شما یک دوربین اتوماتیک است. این دوربین به طور خودکار تنظیمات نوردهی مانند سرعت شاتر دیافراگم و فلاش را در تمام شرایط نوری روز یا شب کنترل می کند. علاوه بر این دوربین اتوماتیک با تنظیمات بسیار محدود و ساده از جمله انتخاب حالت نوردهی چندگانه حالت Bulb و کنترل نوردهی شرایط عکاسی آسان و خلاقانه ای را برای شما فراهم کرده است.

قابلیت عکاسی در دو حالت

با دوربین خودکار می توانید عکس ها را کاملاً خودکار ضبط کنید یا تنظیمات را روی حالت Bulb قرار دهید و عکس هایی با نوردهی طولانی تا 30 ثانیه بگیرید.

شاتر تمام اتوماتیک

سرعت شاتر دوربین Instant Automat کاملاً خودکار است و می توانید بدون نیاز به تنظیم دوربین عکس هایی را با نوردهی دقیق در محیط های مختلف نور بگیرید.

امکان نوردهی متعدد قرارگیری مکرر در معرض بیماری

با دوربین خودکار می توانید هر چند بار که دوست دارید روی کاغذ عکس قرار دهید و عکس های صحنه های مختلف را روی هم قرار دهید. با این تکنیک می توانید عکس های جذاب و هنری با نوردهی های متعدد خلق کنید.

فیلترهای رنگی مختلف

فیلترهای ژل در رنگ های مختلف در کنار دوربین اتومات قرار می گیرند و با استفاده از آن ها به صورت تکی یا ترکیب آن ها می توانید رنگ دلخواه را به فضای عکس اضافه کنید.

فلاش الکترونیکی اتوماتیک

Automat مجهز به فلاش خودکار داخلی است که می تواند در سه حالت خاموش روشن و خودکار تنظیم شود بنابراین بسته به نور محیط فلاش به طور خودکار روی سوژه روشن می شود.

سازگار با کاغذ عکس Instax Mini

دوربین اتوماتیک از فیلم Instax Mini فوجی فیلم برای چاپ سریع روی کاغذ استفاده می کند اما لازم به ذکر است که این کاغذها همراه محصول نیستند و باید جداگانه خریداری شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Automat طرح Playa jardin" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع Lomo مدل Automat طرح Playa jardin"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه