وجود ۸۶۳نفربازمانده تحصیل درچهارمحال وبختیاری

وجود ۸۶۳نفربازمانده تحصیل درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری گیلی نت استان چهارمحال وبختیاری افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه بررسی وضعیت بازماندگان از تحصیل از پیگیری جدی وضعیت بازماندگان از تحصیل در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به همین منظور نشست ویژه شواری آموزش و پرورش با حضور دادستان استان برگزار می گردد.

وی گفت: در مقطع ابتدایی ۸۶۳ نفر بازمانده از تحصیل وجود دارد که با توجه به پیگیری های انجام شده تعداد ۷۵۵ نفر از آنان تعیین تکلیف شده اند و پیگیری برای تعیین تکلیف تعداد ۱۰۸ نفر از آنان در طرح شهید محمود وند ادامه دارد .

امیریان خاطر نشان کرد در مقطع متوسطه اول و دوم نیز با استفاده از سامانه شهید محمود وند و با همکاری سایر ارگان های مرتبط با این طرح مشغول پیگیری وضعیت این دانش آموزان بازمانده از تحصیل  هستیم .

وی خاطر نشان کرد : در طرح شهید محمود وند با کمک دستگاه ها و ادارات مختلفی چون فرمانداری بهزیستی کمیته امداد و شبکه بهداشت و درمان به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل پرداخته ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین و موسسات مردم نهاد در شناسایی افراد بازمانده از تحصیل اشاره کرد و خاطر نشان کرد : برگزاری نشست های تبیینی با اولیا و مربیان می تواند در شناسایی و  معرفی این افراد موثر باشد .

همچنین در این نشست “ یاسر خسروی ” معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان به بررسی وضعیت بازماندگان از تحصیل استان پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط موسسه غیرتجاری مردم نهاد مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل استان ارائه داد و گفت : فعالیت این مجمع درخصوص فراهم کردن ادامه تحصیل یا کسب مهارت در افراد واجب التعلیم گروه سنی ۷تا ۱۸ سال در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم می باشد.

گفتنی است : دراین نشست که معاونین آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان حضور داشتند مقرر شد در خصوص شناسایی و تعیین تکلیف دانش آموزان بازمانده از تحصیل با استفاده از طرح شهید محمود وند برنامه دقیق صورت پذیرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وجود ۸۶۳نفربازمانده تحصیل درچهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وجود ۸۶۳نفربازمانده تحصیل درچهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه