برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid

Instax SQUARE SQ10 یک دوربین هیبریدی دو منظوره از فوجی است. این دوربین می تواند عکس ها را فورا چاپ کند یا در حافظه داخلی دوربین یا کارت حافظه microSD ذخیره کند. به این ترتیب می توانید بهترین خاطرات خود را هم از نظر فیزیکی و هم در دنیای دیجیتال زنده نگه دارید.

حافظه داخلی آن می تواند تا 50 عکس را در خود جای دهد اما می توانید از کارت microSD نیز برای ذخیره عکس های بیشتر استفاده کنید.

SQ10 عکس های مربعی با ابعاد 62×62 میلی متر چاپ می کند اما فیلم آن 86×72 میلی متر است بنابراین یک حاشیه سفید در اطراف تصویر دیده می شود. می توانید از صفحه نمایش سه اینچی TFT LCD تعبیه شده در پشت برای قاب عکس استفاده کنید.

از آنجایی که عکس های این دوربین به صورت دیجیتالی نیز ذخیره می شوند می توانید آنها را در دوربین ویرایش کرده و سپس چاپ کنید. این دوربین دارای 10 فیلتر رنگی مختلف است و می تواند نوردهی عکس را تغییر دهد. افکت دیگری به نام Vignette Control وجود دارد که به شما امکان می دهد روشنایی قاب عکس را کنترل کنید.

SQ10 دارای 4 حالت مختلف عکسبرداری است. حالت استاندارد برای عکاسی معمولی حالت Double Exposure برای نوردهی دوگانه و ایجاد یک جلوه خلاقانه حالت Bulb برای نوردهی طولانی مدت در فضاهای تاریک و حالت ماکرو برای عکاسی از اشیاء کوچک در فاصله نزدیک.

این دوربین دارای باتری داخلی قابل شارژ است و می توان آن را از طریق یک پیچ 1/4 اینچی به سه پایه متصل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Fujifilm instax SQUARE SQ10 Hybrid"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه