برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 850D همراه با لنز EF-S 18-135mm USM

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 850D همراه با لنز EF-S 18-135mm USM

دوربین دیجیتال کانن مدل 850D همراه با لنز EF-S 18-135mm USM

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن مدل 850D همراه با لنز EF-S 18-135mm USM

معرفی Canon 850D

دوربین کانن 850D برای کسانی که قصد ورود به دنیای عکاسی و دوربین های دیجیتال را دارند گزینه ای ایده آل است. در عین حال دارای ویژگی هایی است که آن را برای استفاده حرفه ای تر مناسب می کند. به طور خلاصه می توان این محصول را یک دوربین جهانی با قابلیت های بسیار خوب در عکاسی و فیلم برداری دانست.

سنسور استفاده شده در این دوربین از نوع CMOS بوده و دارای رزولوشن 24.1 مگاسایت ما می باشد. این سنسور دارای بریدگی APC-C است و در کنار آن از پردازشگر تصویر DIGIC 8 استفاده شده است. محدوده حساسیت ISO این دوربین بین 100 تا 25600 قابل تنظیم است و امکان استفاده از دوربین در شرایط نوری مختلف را ممکن می سازد. در بخش فوکوس این دوربین از سیستم Dual Pixel CMOS AF استفاده می کند که از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می کند که عملکرد سریع دقیق و روانی هم در عکس ها و هم در فیلم برداری دارد. این سیستم هنگام استفاده از منظره یاب اپتیکال دوربین 45 نقطه فوکوس متقاطع را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در پشت Canon 850D یک صفحه نمایش 3 اینچی قرار دارد که حساس به لمس و چرخش است و وضوح 1.04 میلیون نقطه دارد. قابلیت چرخش صفحه نمایش امکان قاب بندی در شرایط مختلف را برای این دوربین فراهم کرده و حتی امکان فیلم برداری سلفی را نیز فراهم می کند. علاوه بر این دوربین بالا دارای Wi-Fi داخلی بلوتوث و NFC است که می توانید از آنها برای انتقال اطلاعات و اتصال دوربین به دستگاه های هوشمند استفاده کنید.

سنسور 24.1 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8

همانطور که گفته شد این دوربین از سنسور انفجاری APS-C بهره می برد که وضوح تصویر 24.1 مگاسایت مای دارد و در کنار آن از پردازشگر تصویر DIGIC 8 بهره می برد که عملکرد سریع قدرتمند و دقیق دوربین را ارائه می کند. همچنین دامنه حساسیت ISO دوربین را وسیع می کند و از 100 تا 25600 قابل تنظیم است. این مقدار در حالت زوم به 51200 افزایش می یابد. ترکیب سنسور و پردازنده قدرتمند قابلیت فیلمبرداری 4K را به آن داده و سرعت دوربین را برای عکاسی پیاپی برابر با 7 فریم بر ثانیه کرده است.

سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای Crosstype و Dual Pixel CMOS

سیستم فوکوس کارآمد ویژگی مشترک همه دوربین های با کیفیت و قدرتمند است. Canon به خوبی از این نکته آگاه است و از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 45 نقطه ای در 850D استفاده کرده است. این سیستم عملکرد بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف برای این دوربین ارائه می کرد. طراحی سنسور متقاطع دقت دوربین بالایی را در شرایط کنتراست کم و زمانی که شرایط نور محیط پیچیده است به ارمغان آورده است. علاوه بر این 45 نقطه فوکوس دوربین پوشش مناسب فریم را فراهم می کند که برای ردیابی سوژه ها و کار با سوژه های متحرک بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این این سیستم فوکوس می تواند چهره ها را برای ارائه عملکرد فوکوس خودکار بهتر به کاربر اولویت بندی کند.

هنگام فیلمبرداری یا استفاده از حالت Live View دوربین Dubin از سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF استفاده می کند که عملکردی روان و سریع مشابه دوربین های فیلمبرداری حرفه ای را به 850D می دهد. همچنین در هنگام عکاسی این ویژگی قابلیت فوکوس بهتر برای اجسام متحرک را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به قابلیت تشخیص چشم های سوژه اشاره کرد که تمرکز بر روی چشم ها را در اولویت قرار خواهد داد. حتی هنگام عکاسی حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را برای این دوربین تضمین می کند. همچنین می توانید فوکوس را با استفاده از صفحه لمسی دوربین لمس کنید.

فیلمبرداری UHD 4K

Canon 850D علاوه بر قابلیت های خوب در بخش عکاسی قابلیت های بسیار خوبی در فیلم برداری نیز دارد. این دوربین می تواند ویدیوهایی با وضوح UHD 4K و سرعت 24 فریم بر ثانیه ضبط کند که برای دوربینی در این رده ویژگی بسیار مهمی است. به علاوه با این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح Full HD و HD نیز وجود دارد. علاوه بر این این دوربین می تواند ویدیوها را به صورت عمودی نمایش دهد که این ویژگی مهم و کاربردی برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوای شبکه های اجتماعی است.

به لطف سیستم فوکوس خودکار قوی در هنگام فیلمبرداری فوکوس سریع دقیق و روان خواهید داشت و همچنین صفحه لمسی دوربین در هنگام فیلمبرداری کنترل عالی را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین در هنگام فیلمبرداری یک تثبیت کننده دیجیتال در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که می توانید از آن برای کاهش اثرات لرزش دست و دوربین استفاده کنید. برای ضبط صدا با کیفیت بالا یک پورت میکروفون روی بدنه دوربین برای اتصال میکروفون های خارجی حرفه ای وجود دارد.

طراحی بدنه و اتصالات بی سیم

صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه و قابلیت چرخش. این نمایشگر کنترل خوبی روی دوربین و تنظیمات آن در اختیار کاربر قرار می دهد و قابلیت چرخش آن باعث می شود که کادربندی از زوایای مختلف امکان پذیر شود.

منظره یاب دوربین اپتیکال است و تصویر واضحی دارد.

Wi-Fi داخلی امکان اشتراک گذاری فیلم ها و عکس های ضبط شده با دوربین را با دستگاه های هوشمند فراهم می کند.

بلوتوث دوربین امکان اشتراک گذاری افسانه و همچنین کنترل بی سیم دوربین را فراهم می کند

سایر عملکردهای دوربین

سنسور نوردهی خودکار 220000 سایت مای نورسنجی دقیق تر و فوکوس خودکار بهتر را به دوربین می دهد و ردیابی رنگ را برای تشخیص دقیق تر رنگ پوست ممکن می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 850D همراه با لنز EF-S 18-135mm USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 850D همراه با لنز EF-S 18-135mm USM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه