بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

تصاویر منتشر شده توسط رسانه های فلسطینی از بمباران شدید شهر رفح توسط ارتش اسراییل خبر می دهد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، تصاویر منتشر شده توسط رسانه های فلسطینی از بمباران شدید شهر رفح توسط ارتش اسراییل خبر می دهد.

 

 

 

 

بنابراین گزارش، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش بس غزه، کابینه اسراییل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رای داد.

بنابرگزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسراییل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که دستوراسراییل برای خارج کردن فلسطینی ها در بخش هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفته بود: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش بس منجر شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم"، کلیک کنید.