تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است

گیلی نت/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده جنوب استان انجام شده است.

محمد کرمی در بازدید از مناطق سیل زده بیان کرد: با نگاه ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی افزود: وظایف، مسوولیت ها و حیطه کاری مسوولان مشخص شده، بنابراین در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسوولان هر منطقه برای رسیدگی به مسایل مشخص هستند، هم چنین با توجه به تامین اعتبارات لازم، برای تخلیه آب نیز دستگاه های کفکش مورد نیاز خریداری می شود.

وی ادامه داد: در زمینه بازگشایی راه ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم گرفته شده و با توجه به اهمیت موضوع آب آشامیدنی هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه های مرتبط انجام شده است.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است"، کلیک کنید.