جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگار گیلی نت ؛ شب گذشته سه شنبه 7 فروردین 1403 جشن گرگیعان در یکی از مناطق جنوبی شهر شوش با جمعیتی بیش از 3 هزار نفر، با شور و نشاط بالا برگزارشد، که این مراسم با مدیریت سید هاشم علوی معروف به (سید هاشم لانسانیه) تدارک و بعنوان جشنی بزرگ در شهرستان برگزار گردید.

علوی هرساله مدیریت تعدادی از برنامه های مذهبی را با مدیریت خود و کاملا مردمی برگزار کرده بود و جشن دیشب اولین و آخرین برنامه او در شهرستان نیست.

ایشان در ادامه گفتند؛تمام سعی ما در برگزاری مراسم مذهبی با کیفیت است و چه بهتر که میلاد امام حسن مجتبی (ع) باشد چرا که مردم ما محب اهل بیت ع هستند و همه مردم شوش با افتخار پای این مذهب ایستاده ایم.

وی افزود؛ این جشن بزرگ را به کودکان غزه هدیه می کنم و از تمام مردم شهرستان شوش و همه استان خوزستان که در یاری رساندن به ما سهیم بودند تقدیر می کنم.

گرگیعان و گرگیعان، الله یعطیکم رضعان

گرگیعان یکی از آیین های قدیمی و ویژه ماه رمضان است که هر ساله در نیمه ماه رمضان و مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) به شکلی خاص و شاد بین عرب های استان خوزستان برگزار می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد"، کلیک کنید.