جنگ نرم در غرب مخرب تر از نبرد سخت فلسطین و اسراییل است

جنگ نرم در غرب مخرب تر از نبرد سخت فلسطین و اسراییل است

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو گفت: اکنون دو نبرد در منطقه وجود دارد؛ نبرد سخت فلسطین و اسراییل و جنگ تفکر تمدن غرب که تفکر غربی اثر مخرب بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، غلامرضا منتظمی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو در نشست سیاسی دانشجویی وعده صادق که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد با اشاره به این موضوع که 80 درصد مردم جهان مقابل اسراییل هستند، اظهار کرد: برخی می گویند ایران سردمدار این جنگ هاست در جواب باید گفت پس با این تعریف، ایران رهبر80 درصد مردم جهان است. اکنون دو نبرد در منطقه وجود دارد؛ نبرد اسراییل با فلسطین اشغالی و جنگ تفکر تمدن غرب که تفکر غربی که اثر مخرب بیشتری بر جوامع دارد.

وی ادامه داد: تمدن غرب همواره در حال تزریق به کل جهان بوده و در شرایط فعلی بشریت بر روی لبه پرتگاه است. درون انسان تمدن غرب توانست یک بمب هسته ای منفجر کند. تفکر و تمدن غرب با استفاده از فیلم های مستهجن و سو استفاده از دانش آموزان و دانشجویان حتی در منزل هم آنها را تنها نمی گذارد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و کنگو با تشریح نبرد سخت در غزه گفت: در نبرد سخت منطقه در غزه، خود اسراییل هم می داند به چهره ای منفور در جهان تبدیل شده و کم کم غرق در حال غرق شدن است و به نوعی می توان گفت آتش همه جهان در غزه شعله ور شده و درگیری آخر زمانی تا پیروزی ادامه دارد.

منتظمی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: پیروزی هشت ساله در دفاع مقدس یک وعده حق بود و جنگ غزه ادامه همان بوده؛ اما مدل فرق می کند. به قول حضرت آقا اکنون زمانه اشغال فکر و تفکر است نه زمین.

وی درباره موضع نگرفتن برخی درباره مسیله فلسطین عنوان کرد: در جریان اغتشاشات یک نفر که فوت می کند حتی مورچه های جهان هم موضع گرفتند؛ اما برخی در موضوع فلسطین و غزه هیچ واکنشی از خود نشان ندادند. دانشجویان باید مطالبه گری کرده و ارتباط بین المللی با همه دانشجویان جهان برقرار کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جنگ نرم در غرب مخرب تر از نبرد سخت فلسطین و اسراییل است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جنگ نرم در غرب مخرب تر از نبرد سخت فلسطین و اسراییل است"، کلیک کنید.