الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست

الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست محوطه ورودی دانشگاه پاکسازی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، محوطه ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج توسط کانون های دانشجویی، بسیج دانشجویی و تشکل دانشجویی رهروان ولایت این واحد دانشگاهی به همت حوزه معاونت فرهنگی و با حضور دانشجویان به مناسبت هفته زمین پاک محوطه بیرونی دانشگاه پاکسازی شد.

این برنامه به منظور فرهنگ سازی درباره جلوگیری ازآلودگی محیط زیست با حضور دانشگاهیان به مناسبت هفته زمین پاک از درب ورودی دانشگاه، در محوطه بیرونی دانشگاه و ورودی شهرکهنوج آغاز و پس از جمع آوری زباله ها، پایان یافت.

در این برنامه جمعی از دانشجویان، استادان، کارکنان و کارکنان محیط زیست شهرستان کهنوج به منظور مشارکت در حفظ محیط زیست، زباله های تجدید ناپذیر را به منظور امحای مناسب در کیسه های زباله جمع آوری کردند.

عبدالله یزدی رییس انشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در حاشیه این برنامه گفت: یکی از اهداف این حرکت ارزشمند، فرهنگ سازی برای عدم رها کردن زباله در محیط کار و زندگی و همچنین آشتی با طبیعت است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای اینگونه طرح ها، الگوسازی مناسبی در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و حفظ آن در جامعه شکل گیرد و شاهد روزی باشیم که محیط شهری و زیستمان عاری از هرگونه زباله و آلودگی باشد.

به گزارش گیلی نت، هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ مراقبت از زمین و محیط زیست و انجام یک کار تیمی موفق توسط دانشجویان بود که امیدواریم در جامعه دانشگاهی تاثیرگذار باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست"، کلیک کنید.