سرنوشت حج عمره مشخص شد

به گزارش گیلی نت، مسیول عملیات حج شرکت فرودگاه ها از آغاز عملیات حج عمره و اعزام زایران خانه خدا از 11 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این عملیات از دوشنبه سوم اردیبهشت با اعزام زایران خانه خدا از فرودگاه بین المللی مشهد آغاز می شود و عملیات رفت تا 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

گیلی نت در خبری نوشت:محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره 1403، اظهار کرد: این عملیات 10 روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود.

وی با اشاره به فرودگاه های عامل حج عمره گفت: زایران خانه خدا در قالب 11 پرواز به ترتیب از فرودگاه های مشهد (3 اردیبهشت)، زاهدان (4 اردیبهشت)، اهواز (5 اردیبهشت)، تبریز (6 اردیبهشت)، یزد (7 اردیبهشت)، کرمان (8 اردیبهشت)، بندرعباس (9 اردیبهشت)، ساری (10 اردیبهشت)، اصفهان (11 اردیبهشت)، شیراز (12 اردیبهشت) و مشهد (13 اردیبهشت) و در قالب 11 پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

مسیول عملیات حج شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و 720 زایر خانه خدا عازم سرزمین وحی می شوند، گفت: دو هزار و 860 زایر از فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و دو هزار و 860 زایر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می شوند.

آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زایران در تاریخ 23 اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرنوشت حج عمره مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرنوشت حج عمره مشخص شد"، کلیک کنید.